7.9. selfcare

Selfcare je moje vášeň. V dnešní době je dle mého názoru hrozně důležité se umět zastavit a dopřát si den pro sebe (nebo alespoň pár hodin). Sama na sobě pozoruju, co to s mým tělem dělá, když jsem ve stresu. Už několik let mám arytmii; nepravidelné bušení srdce. Nijak mě naštěstí neomezuje, i tak mě ale pokaždé vyděsí, když pocítím nepříjemné přeskočení na hrudi. Co tím ale chci říct je to, že jakmile se předemnou nahromadí povinnosti a já místo toho, abych na nich začala pracovat, tak se z toho začnu hroutit, jinými slovy, neumím zvládat zatížení.
Posledních pár týdnů pro mě bylo náročnějších, jak bych to formulovala... Vynahrazovala jsem si sociální deficit, chodila spát pozdě, pila alkohol, tohle všechno, se na těle podepisuje. Ačkoliv si pořád říkáme, že jsme mladí, ano, ale vědomě i nevědomě se nám všechny akce z mládí ukládají pod kůži.
Dnes, 7.9., jsem si udělala chill out den. Maska na obličej. Popíjení čaje u okna, když prší. Knížka v posteli. Oblíbený písničky do pozadí. Zpívání.






Komentáře

Okomentovat