Co chci tvořit

V posledních pár měsících jsem měla na svém youtube kanále neplánovanou pauzu. Dostala jsem se do fáze, kdy jsem nevěděla co točit, protože jsem si nebyla jistá zda to, co vznikne bude vůbec něco, co budu chtít pouštět na veřejnost.
Zkrátka, byla jsem bez nápadů.
Vlogy mi přišly suché, nezáživné.
Moje videa jsem se vždy snažila dělat tak, aby byly autentické. Nesnažím si hrát na dokonalou "influencerku", která podporuje zero waste, a přitom chce "pití s sebou". Haha, pardon, musela jsem.
V životě nechci být nikým jiným, než jsem já.

Nevím jestli to náhodou není jen nějaká náhodná odchylka od mého pasivního stavu, ale momentálně si připadám, že jsem našla nit. Nebo svou múzu...? Nevím jak to nazvat.

Chci ukazovat život takový jaký je, takový jaký ho mám já. Jestli se najdou tací, co budou říkat, že tohle na internet nepatří nebo že to video nemá význam, tak ať. Chci dávat můj pohled na svět, moje myšlenky, stavy. Ne ničí jiný.

Random momentky.




Komentáře

  1. myslím si že na youtube a celkově na sociálních sítích hrozně chybí realita. lidé by se měli otevřít a žít, ne sociálními sítěmi. mám tvoji realistickou tvorbu hrozně ráda na všech sociálních sítích. ❤️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat